Pytania ogólne FAQ's

  • Jak mogę się zarejestrować na platformie?

    Kliknij przycisk „Zleć projekt” lub jeden z wielu linków rejestracyjnych na naszej stronie głównej i postępuj zgodnie z instrukcjami.

  • Tak, rejestracja dla klientów jest całkowicie darmowa. Sam proces zajmuje raptem kilka minut.

  • Pierwsze oferty od copywriterów powinny pojawić się już w krótkim czasie po opublikowaniu zapytania ofertowego. Czas realizacji zależy od konkretnego copywritera i zakresu zlecenia. Szczegóły dotyczące czasu realizacji są zazwyczaj podane w ofercie copywritera.

  • Wyszukaj interesującą Cię kategorię lub użyj funkcji filtrowania, wpisując słowa kluczowe, tagi lub inne kryteria związane z Twoim projektem.

  • Tak, możesz zlecić dowolną ilość projektów wybranemu copywriterowi, o ile jest on dostępny. Możesz również zatrudnić do jednego projektu wielu copywriterów.

  • Tak, jednak w przypadku rozpoczęcia projektu nie ma takiej możliwości. Jeżeli podczas realizacji pojawiły się komplikacje i nie możesz ich rozwiązać bezpośrednio z copywriterem – skontaktuj się z nami lub w ostateczności otwórz spór opisując zaistniałą sytuację.

  • Tak, większość copywriterów udostępnia swoje portfolio w profilu.

  • Tak, większość copywriterów oferuje pewną liczbę bezpłatnych poprawek. Nasz system komunikacji umożliwia wygodną wymianę uwag i wskazówek do tekstu. Naszym standardem jest system komentarzy w Google Docs.

  • Tak, zachęcamy do dzielenia się opiniami po zakończeniu współpracy. Nasz serwis posiada specjalny system wystawiania ocen i opinii.

  • Masz w serwisie ulubionego copywritera i projekt, który najlepiej będzie realizowany na podstawie stałego miesięcznego wynagrodzenia? Możesz wtedy poprosić freelancera o utworzenie usługi, która obejmuje jego miesięczną pracę dla Ciebie. Wykupujesz potem taką usługę co miesiąc. Przy większych projektach lub w celu omówienia ram stałej współpracy, zachęcamy do kontaktu z naszym Opiekunem Projektów.

  • W naszym serwisie wprowadziliśmy standardy, według których copywriterzy udostępniają Ci do akceptacji kolejne etapy swojej pracy. Możesz więc na bieżąco wnosić swoje uwagi i poprawki. W ten sposób zazwyczaj zapobiec sytuacji, w której efekt końcowy jest niezadowalający. Jeżeli mimo tego nie jesteś usatysfakcjonowany pracą copywritera, a kolejne “podania” nie przełamują impasu – zgłaszasz reklamację, która jest indywidualnie analizowana przez nasz zespół.

  • Napisz do nas. Mamy bardzo duże rozeznanie na rynku oraz metody, które pomagają nam we właściwej selekcji freelancerów. Daj nam kilka dni, a znajdziemy dla Ciebie właściwą osobę. W tym celu możesz zgłosić się do nas przez nasz formularz kontaktowy.

Did’nt find your question here?

Send us your question now

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditis aesentium voluptatum deleniti atque lorakes mishiumes anakitum

Submit your question